KONFERENCE PRO ZDRAVOTNÍ SESTRY A NELÉKAŘSKÉ ZDRAVOTNICKÉ PRACOVNÍKY Dovolujeme si Vás pozvat na konferenci, pořádanou agenturou IN LINE COMMUNICATIONS, s.r.o., věnovanou umění nekonfliktního diplomatického jednání v každodenní praxi, zvládání složitých komunikačních situací i umění dosáhnout svého cíle bez problémů... a také oboru doplňky stravy a pravdám i nepravdám, s jakými se v této oblasti denně setkáváme.
KONFERENCE PRO ZDRAVOTNÍ SESTRY A NELÉKAŘSKÉ ZDRAVOTNICKÉ PRACOVNÍKY
Téma:
Jak využít diplomacie při komunikaci + Pravdy a nepravdy o účincích doplňků stravy
Termín akce: 26. – 27. 11. 2010
Přednáší: PhDr. Jana Sládková, MBA, MUDr. Jan Vavrečka, Bc. Michaela Švolíková, Kamila Chramostová
Místo konání: Fakultní nemocnice Brno, Jihlavská 20, Brno. Kongresové centrum, pavilon L, 2.p.
Další informace: naleznete na www.vzdelavanisester.cz – sekce Konference, nebo www.inline.cz (sekce Vzdělávání sester - Konference)
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Tel.: 544 216 210 (možno nahrát vzkaz na záznamník - pokud na sebe necháte kontakt, rádi Vám po vyslechnutí zodpovíme dotazy)
Konference je určena pro:
Všeobecná sestra, porodní asistentka, ergoterapeut, radiologický asistent, fyzioterapeut, zdravotní laborant, zdravotnický záchranář, zdravotně sociální pracovník, nutriční terapeut, farmaceutický asistent – akreditováno POUZP ČMSVšeobecná sestra, porodní asistentka, zdravotní laborant, asistent ochrany veřejného zdraví, nutriční terapeut, ortoptista, zubní technik, dentální hygienista, zdravotnický záchranář, farmaceutický asistent, zdravotně sociální pracovník – akreditováno ČAS
Zdravotní sestry a NLZP obdrží 8 kreditních bodů v případě účasti v oba dva dny. V případě účasti v jeden den obdrží 4 kreditní body.
Dozvíte se:
- V čem spočívá umění nekonfliktního diplomatického jednání
- Proč se v 90% případů vyplatí trpělivost
- Proč je důležité předcházet sporům a urovnat je dříve, než se vyhrotí
- Jak se vyrovnat bez ztráty tváře s hrubými slovními útoky
- Jak se dostat z nepříjemných situací
- Jak změnou úhlu pohledu vybřednout z eskalujících situací
- Jak v praxi využít poznatek, že „kdo se ptá, vede rozhovor, kdo argumentuje, ten prohrává“
- Jaké styly můžete použít při jednání a proč je výhodné si vždy více otevřených možností
- Jak správně odpovídat, jaké informace jsou považovány za zajímavé a jaké jsou nudné a proč potřebujeme využívat obojí
- Jaké jsou „zakázané cesty“ v komunikaci
- Taktiky jak zvládat protiklady
- Jak využít emocí toho druhé a zklidnit ty svoje
- Jak nabídnout oboustranně výhodnou dohodu a jak dosáhnout jejího přijetí
- Jaké jsou nevýhody kompromisů
- Proč máme pečovat o své vztahy a o svou dobrou pověst...
...a také:
- S jakými pravdami a nepravdami o účincích doplňků stravy se setkáváme
- Co je to SPC a jaké informace můžeme získat
- Jaké informace můžeme získat z databází SÚKL
- Co je považováno za vědecký důkaz a jak se tyto důkazy promítají do marketingové komunikace firem
- Proč odborníci vyznávají zásadu, že „všechno, co není vědecky dokázáno, je pochybné“
- Jaké metody působení na veřejnost prodejci přípravků využívají
- U kterých obecně známých přípravků a tzv. doplňků stravy není prokázaná skutečná účinnost
- Jaké jsou skutečně platné zdroje informací o účinnosti doplňků stravy
Další informace najdete v přiložených dokumentech